torstai 21. elokuuta 2014

Koululainen.

No nyt on vähän jäänyt... vähän :D Mutta on tässä ollut pari muuttuujaakin.. remppaa, koulunalkua ja yyberpahoja vatsa- sekä lihaskipuja. Että näillä on painettu meneen, kaatosateessa, läpimärkänä, kylmissään ja silti hymy huulilla. Oon harkinnu kovasti keltasen sadeasun ostoa, olisko ny kumminkaan mitään helmempää sateella? :) Siinä vaiheessa kun muut painais suu mutrussa, mun keltanen sade asu tois aurinkoo jokaisen sateenvihaajan arkeen, hihi. Mä kyllä itse rakastan sadetta. Se on mun mielestä niin puhdistavaa ja nättiä. Grhm.. syyskuussa syntynyt, kumma juttu että syksy maistuu. Tai oikeastaan mä tykkään kyllä joka ikisestä vuodenajasta... ja, joooos tarkkoja ollaan.. nyt kun oon saanu mun energiat takasin (kunnon unta ja ruokaa) mä tykkään lähes kaikesta! Oon siis ollut todella hyvällä päällä koko ajan, ja hei, tykkään siitäkin :D

Mutta juu, vähän toi remppa vei tossa alkukuussa tätä sokeeta riemuhyppelyä alaspäin. Tiättekö, kun remontista ei-ikinä-tiijä.. ja se ei tosiaan sovi mulle. Sitä puolta en oo vielä saanu itessäni korjattua, että osaisin olla huolehtimatta yllättävistä esteistä.. palataan nuoruudenhaaveeseeni: iso, vanha omakotitalo jatkuvalla itse-remontoinnilla... HMMM... NOU THÄNKS.

Jos kaikki menee huonosti, kutsu asiantuntija apuun.. kamalan kiva kuva, en ole raskaana :D

Noh, rempan grande finale on sitten viikonloppuna. Ja sen jälkeen toivottavasti the grande muutto.. huom. toivottavasti. Alan jo ennakoimaan :D

Eli viikonloppu vielä ja sitten täysiä arkeen! Oon saanu nyt (joutunut) pitään aikamoista lepotaukoa urheilusta, sillä jossain ihmeen välissä oon saanu itteni niin kauheeseen jumiin, että kohta ei enää jalat kanna! :|  Ens viikosta sitten lähtee.. tajusin etten mä voi ainakaan enää jatkaa mun rankempia salitreenejä, sillä mä rakastan liikaa urheilua ylipäätään ja koska mun kroppa ei oo todellakaan minkään urheilijan kroppa, se ei kestä niin suurta kuormitusta :( Joten.. urheilu pysyy, salikin, mutta sen treenimuotoja muutetaan ja sitten otetaan mukaan lisää.. no mitä lisää: juoksua, joogaa, tanssia, uintia, kiipeilyä, kävelyä, pyöräilyä, pumpia ja kaikkee. Haluan kokeilla joka ikistä lajia ja mieluiten useasti! :)

Lenkilläkin tuli käytyä.. "et ole harrastanut liikuntaa, ellei siitä ole kuvaa". 

Ja vatsakin siis taas oikkuilee. Huomasin, että kouluruoka ei sovi sille ollenkaan.. ei gluteeniton, eikä mikään muukaan. :( Pöh, omat eväätkö tästä lähin joutuu kantaan mukanaan? Hahah, luulis että tällaselle syömistä rakastavalle ihmiselle olis maailman helpoin vaan syödä, mutta ei! Mun maha on päättänyt vihata kaikkea mikä ei ole täysin puhdasta tai hyväksi sille. Hei thänks, en mä pidäkään valmiista, jonkun muun tekemästä ruuasta :O  

Noh, suuntahan on tästäkin suosta eteenpäin, oli se sitten mun maha mikä kaipaa hellää huolenpitoa tai hermot. Sitä kunnon ruokaa, juomaa ja itsensä kuuntelua. Voiko helpommalta kuulostaa? Mutta aika vaikeaa toteuttaa eikös vaan?

Mä oon huomannu, että tietyissä tapauksissa, mä hemmottelen itseäni joko ruualla tai viinillä tai karkilla tai jollain muulla, mistä saattaa jälkeenpäin tulla tosi, tosi huono olo. En ymmärrä miks... Miksi ihmeessä sitä ajattelee, että aina joku kielletty on niin hyvää ja kivaa, että "vain hemmotteluhetkinä"? Öö.. eikö olis järkevämpää hemmotella itseään ihan jokapäivä, ja vielä niin, että itsellä on kivaa sen hetken jälkeenkin? :) Tähän lähen pyrkiin.. saa nähdä miten onnistun, ja ehkä kerron teillekin jotain :)


Ruokia, jotka edistää hyvinvointia..eli palvelee silmää, mieltä ja kehoa :D Huom! Sydänpihvi rakkaudella valmistettu minulle <3 

Eipäs tässä sitten muuta, kun jatketaan harjoituksia. Kerron opiskeluista enemmän kun tiedän, nyt siellä on vaan leikitty :D

Sekopäisenä hymyilevä koululainen, mihin katosi kiukkuinen siivooja? :D

Hei, hemmotelkaa ny itteenne ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti